Goed advies en goede service zijn de kernwaarden van Paardensupplementen.nl. Wij zijn per mail altijd bereikbaar en ook kun je 24 uur per dag een ticket invullen met een vraag over onze producten of een bestelling. Wij behandelen elk mail zorgvuldig en antwoorden zo snel mogelijk, op werkdagen binnen 24 uur.
Wil je Suzan of Ralph liever spreken, dan kun je natuurlijk altijd bellen of contact opnemen via de chat rechtsonderin beeld .
Telefonisch zijn we bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 en 18:00 uur. Als niet wordt opgenomen kun je op de voicemail je naam en telefoonnummer inspreken en bellen wij je later op de dag terug. Heb je een vraag over een bestelling? Noem dan s.v.p. ook het order- of factuurnummer, zodat we je snel kunnen helpen.
Bestellen
Als je producten wil bestellen bij paardensupplementen kies je de producten die je wenst, ga je naar het winkelmandje, vul je je contactgegevens in en kies je vervolgens de betaalmethode. Meer uitleg? Ga dan naar de pagina
Bestelproces.
Klachten?
Heb je een klacht of ben je het ergens niet mee eens? We hebben graag tevreden klanten en zetten ons ook sterk in om daarvoor te zorgen. Ben je niet tevreden of ben je het ergens niet mee eens, dan vernemen we het graag, zodat we kunnen kijken of we een oplossing kunnen vinden. We zijn altijd bezig om onze service nog verder te verbeteren.
Een klacht doorgeven
We raden aan om de bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Is er iets mis met het product, de levering, het bestelproces of iets anders?
Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar [email protected]. Natuurlijk kun je je klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres:
Balaiko
Kalkwijk 40
9603TD Hoogezand
Omschrijf s.v.p. de klacht en de oorzaak (indien bekend). Bij schade verzoeken we om contactgegevens, het bestelnummer/factuurnummer en foto's van de schade mee te sturen. We sturen een ontvangstbevestiging en binnen 5 werkdagen geven we een reactie. Zoals gezegd worden we blij van tevreden klanten. We proberen klachten daarom zo snel mogelijk op te lossen.
1 Bestelling plaatsen en afrekenen
1.1 Hoe betaal ik mijn factuur?
Als je zelf de factuur hebt aangemaakt kun je de bestelling zelf afronden.
Hebben wij de order voor je aangemaakt en heb je daarna een factuur van ons ontvangen, maar is deze nog niet betaald? Via jouw persoonlijke account kun je deze snel en gemakkelijk afrekenen.
Nog niet eerder de factuur rechtstreeks betaald?
Alleen de eerste keer is het nodig om toegang te krijgen tot jouw persoonlijke account:
-
Ga naar
Inloggen onderaan in het menu of rechtsboven in het scherm. Dan klik je op Wachtwoord vergeten. Op deze pagina vul je het emailadres in waarop je de factuur hebt ontvangen.
-
Daarna klik je 1 keer op Verstuur. Klik niet nog een keer op Verstuur, want dan werkt de link niet meer. Het duurt zo'n 5 minuten voordat je een mail ontvangt waarmee je zelf een wachtwoord kunt instellen.
- Log in met het nieuwe wachtwoord waarmee je toegang krijgt tot het account-overzicht. Onderaan staan de recente orders.
- Klik rechtsonder op 'Bekijken' bij de order met de status 'wacht op betalen'.
- Klik rechtsonder op 'Nu betalen'
- Nu kun je de gewenste betaalmethode kiezen: iDEAL of Bankoverschrijving.
- Hierna rond je de betaling af op de beveiligde betaalpagina.
Zie hieronder de schermen die horen bij stap 4 en 5.
Stap 5
1.2 Toegang tot klantaccount
Lukt het niet om de betaallink te gebruiken die je bij de factuur hebt ontvangen? Waarschijnlijk komt dat omdat je nog niet bent ingelogd op jouw persoonlijk klantaccount.
Wij hebben al een account voor je aangemaakt, dat hoef je dus niet meer te doen. Omdat je nog niet op onze webshop bent geweest om te bestellen, zul je nog geen wachtwoord hebben en daarom geen toegang krijgen. Dan klik je op Wachtwoord vergeten. Op deze pagina vul je het emailadres in waarop je de factuur hebt ontvangen.
Daarna klik je 1 keer op Verstuur. Klik niet nog een keer op Verstuur, want dan werkt de link niet meer.
Het duurt zo'n 5 minuten voordat je een mail ontvangt waarmee je zelf een wachtwoord kunt instellen.
Nadat je zelf het wachtwoord hebt ingesteld kun je inloggen op je account en zelf je bestelling afrekenen met iDEAL.
In de toekomst kun je direct inloggen op je account om de betaling te voltooien.
1.3 Pakket afhalen bij PostNL punt of pakketautomaat
Pakketten met een gewicht tot 20 kg kunnen worden afgehaald bij een PostNL punt bij jou in de buurt.
Log eerst in met jouw account of vul eerst het verzendadres in. Nu kun je selecteren 'Ophalen bij een PostNL locatie'. Je kunt kiezen uit een lijst van 20 locaties bij jou in de buurt waar je wilt dat het pakket wordt afgeleverd.
1.4 Voer laten bezorgen in Groningen en Noord-Drenthe
Klanten die binnen het bezorggebied wonen kunnen hun voer laten bezorgen op vrijdag. De voorwaarden hiervan vind je onder Paardenvoer bezorgen in Groningen.
Kom je er niet uit of heb je vragen over het minimum bedrag voor gratis bezorging? Neem dan contact op via de chat of bel 0648566572
1.5 Aantal producten in bestelling veranderen
Heb je te veel artikelen toegevoegd aan je winkelwagen? Op mobiele telefoons wijzig je de bestelling als volgt. Ga naar de winkelwagen en klik op het prullenbak icoon achter het aantal producten. Het product is nu verwijderd.
Je kunt nu opnieuw naar de productpagina, het aantal selecteren en daarna dit artikel toevoegen aan je winkelwagen.
2 Reviews
2.1 Waar vind ik reviews over jullie bedrijf?
Wij laten onze dienstverlening graag onafhankelijk beoordelen. Hiervoor maken wij gebruik van Trusted Shops die klanten periodiek vragen hoe zij de service Paardensupplementen beoordelen. De actuele beoordeling en de commentaren van onze klanten vind je achter de knop van Trusted Shops (op mobiele telefoons bovenin beeld, anders rechtsonderin beeld).
2.2 Hoe deel ik mijn ervaringen over een product?
Je kunt gemakkelijk jouw ervaringen over het product delen via de productpagina. Onder de reviews vind je de knop 'Schrijf je review'. Goed om te weten is dat jouw emailadres niet wordt getoond op de website.
Een andere mogelijkheid is om jouw ervaringen in te vullen in onze vragenlijst die je in de week na de aankoop ontvangt. Na de algemene ervaring over ons bedrijf kun je daarna invullen hoe je waardering van de gekochte producten is.
2.3 Waar vind ik de ervaringen van andere klanten met de producten van Paardensupplementen
Bij de producten waarop wij reviews van klanten hebben ontvangen vind je boven de uitgebreide productbeschrijving een button Reviews ( ). Klik op deze button om alle beschikbare reviews te lezen.
Een overzicht van alle producten waarover een productreview is verschenen vind je hier.
3 Kortingscodes
3.1 Waar moet ik de kortingscode invullen?
Bij het afrekenen kun je de kortingscode die je hebt invullen. Kortingscodes zijn maar één keer geldig.
3.2 Waarom werkt mijn kortingscode niet?
Als je een kortingscode van ons hebt ontvangen, kun je je kortingscode invullen in de pagina van de winkelwagen. Om typefouten te voorkomen adviseren wij altijd om de kortingscode te kopiëren en te plakken.
Het is belangrijk dat je eerst de producten in de winkelwagen hebt en daarna de kortingscode invult. Anders wordt de kortingscode niet geaccepteerd.
Werkt de kortingscode niet? Misschien is de kortingscode verlopen of heb je de kortingscode al vaker gebruikt. Ook kan de kortingscode alleen van toepassing zijn voor bepaalde producten die je niet in je winkelwagen hebt opgenomen.
4 Spaarsysteem
4.1 Hoe werkt het spaarsysteem?
SUPPIES spaarsysteem
Met het SUPPIES spaarsysteem willen wij onze tevreden klanten belonen. Als je een account bij Paardensupplementen.nl hebt aangemaakt, spaar je bij elke aankoop¹ automatisch korting.
Wil je sparen? Bestel dan niet als 'gast', maar log in onder jouw persoonlijke account.
Je kan die punten gebruiken om gratis sportkleding te bestellen. Ben jij een groot ambassadeur van paardensupplementen of ben je grootverbruiker van onze supplementen? Als je genoeg hebt gespaard kun je je saldo inruilen voor korting. Hoe meer je spaart hoe meer geld je bespaart.
Klik onderaan het scherm op 'Meer info' onder LOYALTY om een account aan te maken². Met zo'n account bij Paardensupplementen spaar je automatisch met de volgende acties:
- als je producten bestelt.
¹ over voerproducten van Dommelsche Watermolen of Red Mills worden geen punten gespaard: alleen over supplementen en verzorgingsproducten.
4.2 Hoe spaar ik korting?
Je kan punten verdienen door verschillende acties:
- als je producten bestelt¹ en bent ingelogd met jouw klantaccount
Zodra je bent ingelogd op het klantaccount en je klikt op 'LOYALTY' linksonderin beeld, zie je direct hoeveel korting je al hebt gespaard.
¹ over voerproducten worden geen punten gespaard: alleen over supplementen en verzorgingsproducten.
4.3 Hoe verzilver ik mijn gespaarde korting?
Als je op de 'LOYALTY' knop klikt zie je wat jouw gespaarde saldo is. Heb je meer dan € 5,- tegoed? Dan kun je het inwisselen voor een kortingscode. Deze verschijnt nadat je op de knop inwisselen hebt geklikt.
Kopieer de kortingscode die verschijnt en vul deze in bij het afrekenen.
Je kunt niet meerdere kortingscodes combineren in één order.
4.4 Hoe lang blijven mijn Suppies spaarpunten geldig?
De punten blijven zo lang geldig als je een account hebt. De punten zijn aan je account verbonden en kunnen dan ook niet worden overgedragen van het ene account naar het andere account.
4.5 Waarom zie ik geen punten bijgeschreven van mijn bestelling?
Er kunnen verschillende oorzaken zijn dat je geen punten bijgeschreven ziet voor je bestelling:
- de bestelling is geplaatst als 'gast'; je was niet ingelogd onder je account;
- je hebt de bestelling nog maar net geplaatst. Het kan soms een aantal minuten duren voordat wij je activiteiten hebben kunnen verwerken en de punten kunnen bijschrijven.
- Je hebt voer besteld of je bent een regioklant waarvoor de spaarpunten op supplementen worden gegeven d.m.v. de spaarkaart